O mnie

Nazywam się Tomasz Woszczyński i jestem absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego, na którym w lipcu 2022 uzyskałem tytuł inżyniera Informatyki. W trakcie studiów ukończyłem kilka projektów, między innymi dość prostą platformówkę (whiskeyo/The-Adventure-in-Caves), “własnego” traceroute‘a (whiskeyo/traceroute) oraz implementację malloc‘a oraz shell‘a (które niestety zaginęły w czeluściach organizacyjnego Githuba); ponadto brałem udział w projekcie zespołowym dotyczącym rozwoju Systemu Zapisów (iiuni/projektzapisy), w którym rozwijaliśmy funkcjonalności służące do ulepszenia systemu rezerwacji sal oraz kalendarza. Moja praca inżynierska dotyczyła porównania dwóch z natury różnych frameworków front-endowych: Vue.js oraz Cycle.js, które wykorzystałem do zaimplementowania aplikacji webowej służącej do obsługi organizacji turniejów do gry Counter Strike: Global Offensive. Kod źródłowy, jak i sama treść pracy dostępna jest w publicznym repozytorium (whiskeyo/csgo-tournament).

W lipcu 2021 rozpocząłem pracę w Nokii na stanowisku R&D Engineer, gdzie zajmuję się implementacją aplikacji 5G (NR) oraz 4G (LTE) na podstawie specyfikacji 3GPP, a dokładniej modułów TS 32.421, TS 32.422 oraz TS 32.423. Aplikacje te rozwijane są za pomocą języka C++ (głównie w standardzie 17) i wykorzystują biblioteki zewnętrzne takie jak Boost, Protobuf, itp. Testy jednostkowe przygotowywane są we frameworkach Google’a: Google Test oraz Google Mock. Ponadto każdy z komponentów posiada wiele testów funkcjonalnych, które są zrealizowane dzięki Pythonowi i Py.testowi.

Scroll to Top